Vše o životě a pro život!!


PCT - Zkušenosti

Škoda Octavia 1.6 TDI/77 kW, rok výroby 2012
I tak úsporný motor může mít ještě nižší spotřebu (více než 7%) Uživatel nechce být zveřejněný.

Měsíc
Ujeto
Město
Mimo město
Celková spotřeba
Spotřeba na 100 km
 
01
2 288,0
51%
49%
117,2
5,12
Bez PCT
02
2 319,0
32%
68%
114,2
4,92
Bez PCT
03
1 762,0
70%
30%
89,8
5,10
Bez PCT
04
3 255,0
39%
61%
151,6
4,66
PCT


Vůz VW Passat 2,0 TDI 
Vlastním vůz VW Passat 2,0 TDI, který je necelé dva roky starý. Poctivě jsem chtěl otestovat vaše tablety. Jakmile se mi rozsvítila kontrolka prázdné nádrže, tak jsem použil jednu vaši tabletku a natankoval 40 litrů paliva. Zapsal jsem si stav mého tachometru do notýsku. Po rozsvícení kontrolky jsem si poctivě zapsal znovu stav tachometru a zjistil jsem, že po spotřebování jedné tablety byl dojezd mého vozu 548 Km. Po použití druhé tabletky zase jen do 40 litrů paliva jsem měl už dojezd 565 km, na třetí tabletku byl dojezd 580 km, na čtvrtou tabletku 607 km, na pátou tabletu 620 km a na šestou tabletu 650 km. Mezi 4. a 5. tabletkou byly ty nejkrutější mrazy. Běžně při vykládce zboží motor vypínám. V těch silných mrazech jsem však motor nevypínal a i přesto se mi dojezd mého vozu navýšil. Když to shrnu, tak dojezd vozu se mi navýšil po vyčištění motoru o 102 km oproti stavu před používání vašich tablet. Spotřeba mi klesla ze 7,3 na 6,15 litrů, tedy o víc jak 15%. Jsem nadšený tak, že jsem se rozhodl doporučovat váš produkt mým známým. Děkuji za váš produkt. Alexander Kharitonov– Česká Republika

Renault Fluence
Moc vás zdravím. Po těch tabletkách se mi nejdříve auto ztišilo a následně klesla průměrná spotřeba ze 7,5 na 6,9 l, tedy o rovných 8%. Uvidím, jak to půjde dál, až se mi motor úplně vyčistí. Stačily 3 tabletky. Jinak můj vůz je Renault Fluence; objem motoru 1.598 cm3, PHM BA 95 B. Rok výroby vozu 2012. Fotečku auta bohužel nemám. V případě potřeby mi napište. Lenka Suchánková jednatelka společnosti Aftertime s.r.o.

CHRYSLER GRAND VOYAGER
Posílám údaje z palubního počítače CHRYSLER GRAND VOYAGER, motor 2,8 diesel, automat.
Na stálé trase Liberec - Ostrava za přibližně stejného počasí, 2 osoby bez těžšího nákladu:
obvyklá spotřeba 8,9 - 9,3 l/100 km
po 3. tabletě jízda tam - 7,6l/100 km,  jízda zpět - se středním nákladem 8,1l/100 km (průměrná úspora 13,7%)
Místní jízdy do 10 km - studený motor: obvyklá spotřeba 10,4l/100 km, nyní 8,3l/100 km (průměrná úspora 20,2%). Věřím, že dalším používáním *** se uvedené hodnoty ještě trochu vylepší - podám hlášení. Karel Zárybnický

Octavia II TDI
*** som prvýkrát použil s istou dávkou skepticizmu. Už 15 rokov používam vo svojich autách molekulárnu prísadu do motorového oleja, ktorá sa mi veľmi osvedčila. Nemyslel som si, že postrehnem s BEP nejakú zmenu. Už po prvej tablete po prejazdení niečo vyše polovice nádrže som však postrehol na svojej dvojlitrovej Octavii II TDI s prevodovkou DSG citeľne kultivovanejší a tichší chod motora. Na vozidle je najazdených vyše 200.000 km a akoby nabralo nový dych. Prípravok ma presvedčil a budem ho ďalej používať.
Vojtech Túróczy, Komárno, SR.
 
Zkušenost s LPG
Mé zkušenosti s kondicionérem *** v LPG jsou tak neuvěřitelně pozitivní, že již v pořadí pouze třetí tableta v nádrži „DONUTILA“ mého kamaráda (autorizovaný prodejce Škoda) k neuvěřitelnému verdiktu a prohlášení (když jsem jej svezl ve svém voze Škoda Octavia Combi r.v.1999 řada Laurin & Klement s benzínovým motorem 1,8 T 20V, 110kW (150k) ) , že prý mi moje Škodovka jede na LPG daleko lépe a svižněji, než na benzín!!!
To je vážení asi dle mého soudu revoluční poznatek, který staví na hlavu všechny doposud známá fakta o „sníženém výkonu“ asi cca o 10% u paliva LPG oproti benzínu. Moje realita je taková, že dnes na LPG je výkon mého auta o 10-15% VÝKONĚJŠÍ oproti benzínu a je to neuvěřitelný zážitek, na který se všichni majitelé aut s pohonem LPG můžete těšit!
Ale od začátku, jak se to přihodilo. Na tu třetí nádrž jsem absolvoval cestu z Židlochovic – náměstí do cíle cesty Brna-Komína (vzdálenost 27 km). Když mi můj palubní počítač ukazoval průměrnou spotřebu rekordních 6,8L/100km, tak mi to nedalo, abych nezatočil na dvůr komínského autosalonu Škodovek, aby mi rozumově vysvětlil můj kamarád-prodejce Škodovek, jak je to možné.
Posadil jsem si jej na horké sedadlo spolujezdce a zeptal se ho: „ Martine, když teď dám klíček znovu do zapalování, pootočím s ním, ukáže mi palubní počítač ještě tu spotřebu za kterou jsem se sem dostal z těch Židlochovic?“ Odpověděl mi: „Ano, samozřejmě, je to ještě v paměti palubního počítače.“ Přál bych Vám vidět jeho oči, tak šokovaného člověka jsem dlouho neviděl! Koukal se společně se mnou na údaj 6,8L a přitom mi říkal: „ Maro, to přece není možný, tyhle motory se nemohou dostat pod 7L/100km!!!
Martine, ale to je spotřeba s LPG a ta je o 1L/100km vyšší, než u benzínu, takže kdybych jel na benzín, tak by na palubovce svítilo 5,8L spotřeba benzínu…., ale Martine cena LPG je -50% oproti benzínu, takže přepočteno na finance, já jezdím cenově za 3,5L/100km benzínu!!!
„Martine, máš chvíli čas? Ano, Tak tě vezmu teď já po 14 letech od výroby vozu na SVOJI předváděcí jízdu“ a vyrazili jsme na cestu.
Martine, takže teď právě jedu na palivo LPG na třetí rychlostní stupeň 40km/hod. a když bych prudce akceleroval, tak by mě to motor nevzal a začal by mě cukat, protože jsem pod optimální úrovní otáček, mám pravdu? Nepochybně, řekl mi Martin.
Tak já Ti něco ukážu, šlápl jsem prudčeji na plyn a motor palivo vzal bez cukání a nad 2000ot. se přidalo i turbo = auto ani neškytlo ani nezacukalo. Autorizovaný prodejce nechápal!
Já ale ano, kondicionér doplnil po svém rozpuštění v nádrži molekulární strukturu paliva tak, že ji umožnil 4x rychlejší shoření paliva v motoru, proto mi auto necuká, už tak jednoduchý uhlíkatý řetězec propan butanu je ještě jednodušší a spaluje jako raketa. Když už jsem ho měl v tom autě, tak přišel na řadu d2. pokus.
Martine pořád jedu na LPG těch 40km/h. na trojku a teď budu přidávat pomalounku plyn až na podlahu tak, aby stačilo turbo brát palivo postupně a nezahltilo se, ale vydržím to až na podlahu…
Po asi ujetých 300m jsem měl plyn na podlaze a na tachometru bylo 110km/h bez řazení pořád na tu trojku a my jsme oba byli zabořeni v sedadlech, jak to auto akcelerovalo. Martin byl tak překvapený, že nebyl schopen slova. Ten stejný pokus jsme vzápětí udělali i s benzínem, ale po těch 300m jsem měl na tachometru jen necelých 100km/h.
Martine, vidíš ten rozdíl? A na to mě řekl tu památnou větu: „Maro, Tobě to auto na ten plyn ty vole lítá, zatímco na benzín jenom jede! Co jsi s tím autem udělal? Co tam máš za dusík, to přece nemůže umět jedna 0,5g tabletka?!“
A jak to, že máš tak tichej chod motoru? Máš najeto 289 000km, vždyť Ti ten motor už křapal jako diesel a teď já ho NESLYŠÍM… Na to jsem mu jen řekl: Mám totiž fungl nový motor v autě a generálka mě stála 56Kč!
A jak se Ti tu tabletku podařilo dostat do nádrže? Tableta se rozpůlí a vsadí se do otvoru plnící pistole (mám 60 l nádrž = dávám tři poloviny tablety za sebou do pistole). Otvor je o něco širší, takže tam do ní samy zapadnou bez použití síly. Pak pistoli zaaretuji a zmáčknu tlačítko plnění. Tlak čerpadla vžene všechno do nádrže.
POZOR! Nelekej se, občas se může stát, že v hadici je zbytek LPG, který po aretaci začne rozpouštět tabletku v té pistoli a zní pak vychází „mlhovina" jako to známe z např. tekutého dusíku. Zachovej klid, nic se neděje, jen přicházíš o kousek tablety, takže neotálej a co nejrychleji zmáčkni tlačítko plnění. V tu chvíli „mlhovina" přestane a vše se dostane bezpečně do nádrže. (Z 21 tankování se mi „mlhovina" kolem pistole stala jen 3 x). Po natankování a sejmutí pistole je v takových případech vidět oranžovo žlutý flek jako stopa po částečně rozpuštěné tabletě ničemu ale není na škodu.
Přeji Vám všem „plyňákům“ mnoho šťastných km a netrhejte nám ten asfalt zase tak mnoho, stačí bohatě na silnici i ty díry po každé zimě.
S pozdravem Mgr. Marek CHLEBEČEK, jednatel MARIDEA s.r.o.